Skip to main content

Regulamin

Dzień dobry,

cieszymy się, że znalazłeś się w sekcji dokumentów prawnych naszego Serwisu. 

Pamiętaj, że jeśli masz jakiekolwiek pytania związane z naszymi zasadami lub z naszą ofertą, napisz do nas. Żadnego pytania nie pozostawiamy bez odpowiedzi. 


E-mail: [email protected]

Dane firmy:

ENERGEON-JAROSŁAW DOBACZEWSKI
ul. Artura Grottgera 32A,
76-200 Słupsk 

REGULAMIN SERWISU INTERNETOWEGO

WWW.LEDLAMPS.PL

  1. POSTANOWIENIA OGÓLNE

W pierwszej części Regulaminu przedstawiamy się, piszemy jak najłatwiej się z nami skontaktować oraz omawiamy najważniejsze definicje, które znajdziesz w tym dokumencie.

1.1. Serwis Internetowy jest dostępny pod adresem: www.ledlamps.pl oraz jego rozwinięciami. 

1.2. Serwis Internetowy jest prowadzony przez Jarosława Dobaczewskiego działającego pod firmą ENERGEON-JAROSŁAW DOBACZEWSKI z siedzibą w Słupsku przy ul. Artura Grottgera 32A, 76-200 Słupsk, NIP: 8392058291, REGON: 770965037, BDO: 000548253 (dalej: Właściciel). 

1.3. Kontakt ze Serwisem Internetowym jest możliwy:

a) pod adresem e-mail: [email protected];

b) z wykorzystaniem adresu do korespondencji: ENERGEON-JAROSŁAW DOBACZEWSKI, ul. Artura Grottgera 32A, 76-200 Słupsk; 

c) za pomocą formularz kontaktowego dostępnego w Serwisie Internatowym. 

1.4. Akceptacja Regulaminu jest dobrowolna, lecz konieczna w celu skorzystania z wybranych funkcji Serwisu Internetowego.  

1.5. Regulamin jest nieodpłatnie udostępniony w Serwisie Internetowym w sposób umożliwiający Użytkownikom:

a) zapoznanie się z jego treścią, 

b) utrwalanie jego treści poprzez samodzielne wydrukowanie lub zapisanie na nośniku zewnętrznym, np. pobrania w formie PDF,

c) zapoznanie się z jego obecnie obowiązującą wersją, jak i poprzednimi (jeśli takowe występowały w przeszłości. 

1.6. DEFINICJE. Ilekroć w dalszej części Regulaminu użyto niżej wymienionych zwrotów pisanych wielką literą, należy je rozumieć w podanym niżej znaczeniu, chyba że z kontekstu ich użycia wyraźnie wynika co innego:

a) BOK – Biuro Obsługi Użytkownika Serwisu Internetowego, które udziela informacji w zakresie prowadzonej przez Serwis Internetowy działalności.

b) KONSUMENT – osoba fizyczna dokonująca z przedsiębiorcą czynności prawnej niezwiązanej bezpośrednio z jej działalnością gospodarczą lub zawodową, w rozumieniu art. 22(1) Ustawy z dnia 23 kwietnia 1964 r. Kodeks cywilny.

c) PRZEDSIĘBIORCA – KONSUMENT – Klient, który jest osobą fizyczną zawierającą umowę bezpośrednio związaną z jego działalnością gospodarczą, gdy z treści tej umowy wynika, że nie posiada ona dla niego charakteru zawodowego, wynikającego w szczególności z przedmiotu wykonywanej działalności gospodarczej, udostępnionego na podstawie przepisów o Centralnej Ewidencji i Informacji Działalności Gospodarczej.

d) REGULAMIN – niniejszy dokument określający m.in. zasady korzystania z Serwisu Internetowego oraz zasady świadczenia i korzystania z usług udostępnianych przez Właściciela za jego pośrednictwem. Regulamin określa prawa i obowiązki Użytkownika jak i Właściciela. W zakresie usług świadczonych drogą elektroniczną niniejszy Regulamin jest regulaminem, o którym mowa w art. 8 ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną.

e) SERWIS INTERNETOWY/STRONA INTERNTEROWA – prowadzony przez Właściciela internetowy serwis pod adresem www.ledlamps.pl oraz jego rozwinięciami. 

f) TREŚĆ/TREŚCI – elementy tekstowe, graficzne lub multimedialne (np. informacje o inwestycjach realizowanych przez Właściciela, zdjęcia inwestycji realizowany przez Właściciela, filmy promocyjne) w tym utwory w rozumieniu ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych oraz wizerunki osób fizycznych, jakie są zamieszczane i rozpowszechniane w ramach Serwisu Internetowego przez odpowiednio Właściciela, kontrahentów Właściciela albo inną osobę korzystającą z Serwisu Internetowego. 

g) UMOWA O ŚWIADCZENIE USŁUG – umowa o świadczeniu Usługi Elektronicznej. Umowa jest zawierana pomiędzy Klientem a Właścicielem z wykorzystaniem środków porozumiewania się na odległość na zasadach określonych w niniejszym Regulaminie

h) USŁUGA ELEKTRONICZNA – świadczenie usług drogą elektroniczną w rozumieniu ustawy z dnia 18 lipca 2002 r. o świadczeniu usług drogą elektroniczną, przez Właściciela na rzecz Użytkownika za pośrednictwem Serwisu Internetowego, zgodnie z Umową o Świadczenie Usług. W zakresie, w jakim usługi są świadczone przez podmioty współpracujące z Właścicielem, odpowiednie postanowienia dotyczące zasad korzystania z tych usług znajdują się w regulaminach dotyczących świadczenia usług przez te podmioty.

i) KLIENT – każda osoba fizyczna, która zawarła Umowę o Świadczenie Usług.

j) UŻYTKOWNIK – każda osoba fizyczna przeglądająca Treści na Stronie Internetowej lub korzystająca z Usług Elektronicznych za pośrednictwem Serwisu.

  1. ZASADY KORZYSTANIA Z SERWISU INTERNETOWEGO

W zasadach korzystania z naszego Serwisu wyjaśniamy, jakie minimalne wymagania techniczne musisz spełnić, żeby bez problemów korzystać z jego funkcjonalności.

2.1. Minimalne wymagania techniczne urządzenia Użytkownika umożliwiające pełne i poprawne korzystanie z Serwisu Internetowego:

a) urządzenie z dostępem do sieci Internet;
b) najnowsza wersja przeglądarki internetowej
c) włączona obsługa JavaScript oraz ciasteczek
d) system operacyjny Windows10 lub nowszy, macOs, Android, iOS;
e) minimalna rozdzielczość ekranu 320 x 480 pikseli;

2.2. Właściciel nie udziela gwarancji, że korzystanie z Serwisu Internetowego będzie przebiegało bez błędów i przerw technicznych. Właściciel zastrzega sobie prawo do zawieszenia lub ograniczenia dostępu do Serwisu Internetowego w dowolnym terminie, bez konieczności uprzedniego informowania o tym Użytkowników. Właściciel będzie dążył do niezwłocznego przywrócenia działania Serwisu Internetowego. 

2.3. Właściciel  nie ponosi odpowiedzialności za zawartość i treści innych serwisów oraz portali, do których może zostać przekierowany Użytkownik, korzystając z linków umieszczonych w Serwisie Internetowym. 

2.4. Użytkownik zobowiązany jest w szczególności do:

a) podawania w udostępnionych w ramach Serwisu Internetowego formularzach wyłącznie prawdziwych, aktualnych i wszystkich koniecznych danych;

b) korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Serwis Internetowy w sposób niezakłócający jego działania;

c) korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Serwis Internetowy w sposób zgodny z przepisami obowiązującego prawa, postanowieniami Regulaminu, a także z przyjętymi w danym zakresie zwyczajami i zasadami współżycia społecznego;

d) korzystania z usług i funkcjonalności udostępnianych przez Serwis Internetowy w sposób nieuciążliwy dla pozostałych Użytkowników;

e) niedostarczania i nieprzekazywania w ramach Serwisu Internetowego jakichkolwiek Treści zabronionych przez przepisy obowiązującego prawa, w szczególności Treści naruszających majątkowe prawa autorskie osób trzecich;

f) niepodejmowania działań takich jak:

modyfikowania w sposób nieuprawniony Treści, w szczególności podanych w ramach Serwisu Internetowego opisów.

  1. USŁUGI ELEKTRONICZNE W SERWISIE  INTERNETOWYM 

W części trzeciej prezentujemy usługi elektroniczne dostępne w naszym Serwisie. Usługa Elektroniczna to np. formularz kontaktowy. Wyjaśniamy, jak złożyć reklamacje na Usługi Elektroniczne.

3.1. Właściciel nieodpłatnie świadczy za pośrednictwem Serwisu Internetowego następujące Usługi Elektroniczne na rzecz Użytkowników:

a) prezentowanie Użytkownikom dopasowanych do ich zainteresowań treści reklamowych;

b) umożliwienie przeglądania Treści umieszczonych w ramach Serwisu, w tym treści o charakterze marketingowym;

c) formularz kontaktowy.

Algorytmiczne podejmowanie decyzji
3.2. W ramach naszego Serwisu Internetowego nie podejmujemy żadnych algorytmicznych decyzji ws. świadczenie usług elektronicznych, zamieszczania treści lub rozpatrywania zgłoszeń, reklamacji i innych wniosków. 

Reklamacje Usług Elektronicznych
3.3. Reklamacje związane ze świadczeniem Usług Elektronicznych można składać w dowolnej formie. Zaleca się skorzystanie ze środków komunikacji wskazanych w punkcie 1.3 Regulaminu. 
3.4. Przykładowy formularz reklamacji jest dostępny pod treścią Regulaminu.  
3.5. Ustosunkowanie się do reklamacji przez Właściciela następuje niezwłocznie, nie później niż w terminie 14 dni od dnia jej złożenia.
3.6. Właściciel odpowiada za brak zgodności z Umową o Świadczenie Usług (dalej: umowa) istniejący w chwili jej realizacji  Konsumentowi i ujawniony w ciągu 2 lat od tej chwili. 
3.7. W razie braku zgodności z umową Klientowi, będącemu Konsumentem oraz Przedsiębiorcy-Konsumentowi, przysługują uprawnienia określone w Ustawie o prawach konsumenta, Kodeksie cywilnym i innych przepisach obowiązującego prawa.
3.8. W przypadku braku zgodności z umową, konsument może żądać doprowadzenie do  zgodności usługi z umową.  Przedsiębiorca może odmówić doprowadzenia do zgodności z umową, jeżeli doprowadzenie do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymagałoby nadmiernych kosztów dla przedsiębiorcy, przy ocenie których brane są pod uwagę wszelkie okoliczności sprawy w szczególności znaczenie braku zgodności z umową.
3.9. Przedsiębiorca doprowadza do zgodności z umową w rozsądnym czasie od chwili, w której przedsiębiorca został poinformowany przez Konsumenta o braku zgodności z umową, i bez nadmiernych niedogodności dla Konsumenta, uwzględniając ich charakter oraz cel, w jakim są wykorzystywane. Koszty doprowadzenia do zgodności z umową ponosi przedsiębiorca.
3.10. Jeżeli usługi są niezgodne z umową, konsument może złożyć oświadczenie o obniżeniu ceny (w przypadku, gdy umowa ma charakter odpłatny) albo odstąpieniu od umowy, gdy: 
a) doprowadzenie do zgodności z umową jest niemożliwe albo wymaga nadmiernych kosztów; 
b) przedsiębiorca nie doprowadził zgodności z umową 
c) brak zgodności z umową występuje nadal, mimo że przedsiębiorca próbował doprowadzić do zgodności z umową; 
d) brak zgodności z umową jest na tyle istotny, że uzasadnia obniżenie ceny albo odstąpienie od umowy bez uprzedniej próby zgodności treści z umową; 
e) z oświadczenia przedsiębiorcy lub okoliczności wyraźnie wynika, że nie doprowadzi on do zgodności z umową w rozsądnym czasie lub bez nadmiernych niedogodności dla konsumenta.

  1. POZASĄDOWE SPOSOBY ROZPATRYWANIA REKLAMACJI I DOCHODZENIA ROSZCZEŃ ORAZ ZASADY DOSTĘPU DO TYCH PROCEDUR

Wychodzimy z założenia, że w przypadku różnicy zdań z Użytkownikiem warto rozmawiać i dążyć do wzajemnego porozumienia na drodze polubownej. Zobacz, w jaki sposób możemy rozwiązać spór. 

4.1. Skorzystanie z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń ma charakter dobrowolny. Poniższe zapisy mają charakter informacyjny i nie stanowią zobowiązania Właściciela do skorzystania z pozasądowych sposobów rozwiązywania sporów. Oświadczenie Właściciela o zgodzie lub odmowie wzięcia udziału w postępowaniu w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów składane jest przez Właściciela na papierze lub innym trwałym nośniku w przypadku, gdy w następstwie złożonej reklamacji spór nie został rozwiązany.
4.2. Zasady prowadzenia postępowań w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich oraz obowiązki przedsiębiorców w tym zakresie określone są odrębnie w przepisach prawa (w tym w szczególności w ustawie z dnia 23 września 2016 r. o pozasądowym rozwiązywaniu sporów konsumenckich) lub w regulacjach stosowanych przez odpowiednie podmioty właściwe w zakresie rozwiązywania sporów konsumenckich. Szczegółowe informacje dotyczące możliwości skorzystania przez Użytkownik a będącego Konsumentem z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń oraz zasady dostępu do tych procedur mogą być dostępne w siedzibach oraz na stronach internetowych powiatowych (miejskich) rzeczników konsumentów, organizacji społecznych, do których zadań statutowych należy ochrona konsumentów, Wojewódzkich Inspektoratów Inspekcji Handlowej, w szczególności również pod następującym adresem internetowym Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów https://www.uokik.gov.pl/pozasadowe_rozwiazywanie_sporow_konsumenckich.php. Prezes Urzędu Ochrony Konkurencji i Konsumentów prowadzi jawny rejestr podmiotów uprawnionych do prowadzenia postępowania w sprawie pozasądowego rozwiązywania sporów konsumenckich.
4.3. Użytkownik  będący Konsumentem posiada następujące przykładowe możliwości skorzystania z pozasądowych sposobów rozpatrywania reklamacji i dochodzenia roszczeń:
a) Użytkownik  uprawniony jest do zwrócenia się do stałego polubownego sądu konsumenckiego, o którym mowa w art. 37 ustawy z dnia 15 grudnia 2000 r. o Inspekcji Handlowej, z wnioskiem o rozstrzygnięcie sporu;
b) Użytkownik  może uzyskać bezpłatną pomoc w sprawie rozstrzygnięcia sporu między Użytkownikiem a Właścicielem, korzystając także z bezpłatnej pomocy powiatowego (miejskiego) rzecznika konsumentów lub organizacji społecznej, do której zadań statutowych należy ochrona konsumentów (m.in. Federacja Konsumentów, Stowarzyszenie Konsumentów Polskich);
c) Pod adresem http://ec.europa.eu/consumers/odr Komisja Europejska udostępnia platformę̨ do rozwiazywania sporów konsumenckich online. Właściciel nie uczestniczy obecnie w tej dobrowolnej procedurze alternatywnego rozwiazywania sporów.

PRAWA WŁASNOŚCI INTELEKTUALNEJ

W tej części wskazujemy jakie prawa własności intelektualnej chronimy na naszej stronie internetowej i jakich zasad musisz przestrzegać

5.1. Wszelkie prawa do Serwisu Internetowego, a w szczególności majątkowe prawa autorskie, prawa własności intelektualnej do jego nazwy, domeny internetowej, a także do formularzy, dokumentów prawnych, logotypów, znaków towarowych, tekstu, grafiki, zdjęć i innych zamieszczonych przez Właściciela treści należą do Właściciela, a korzystanie z nich może następować wyłącznie w sposób zgodny z Regulaminem. 

5.2. Zabronione jest kopiowanie, powielanie, modyfikowanie, zwielokrotnianie czy rozpowszechnianie jakiejkolwiek części Serwisu Internetowego, Usługi lub jej elementów bez uprzedniej pisemnej zgody Właściciela, poza przypadkami wyraźnie dozwolonymi przez przepisy obowiązującego prawa i niniejszego Regulaminu. Właściciel  może podjąć kroki, w tym na drodze postępowania sądowego, w celu ochrony interesów własnych oraz Użytkowników Serwisu Internetowego.

5.3. Prawa do używania, kopiowania i rozpowszechniania danych dostępnych w serwisie podlegają przepisom Ustawy o prawie autorskim i prawach pokrewnych.

5.4. Wykorzystywanie danych Serwisu Internetowego w celach komercyjnych odbywać się może po uprzednim powiadomieniu o tym Właściciela i uzyskaniu od niego pisemnej zgody.

  1. OCHRONA DANYCH OSOBOWYCH


Sprawdź, jak dbamy o Twoje dane osobowe. 

6.1. Zasady ochrony danych osobowych określa dokument „Polityka Prywatności”. 
6.2. Zasady stosowania plików cookies na Stronie Internetowej określa dokument „Polityka Cookies”.

  1. POSTANOWIENIA KOŃCOWE


7.1. Regulamin w wersji 1.0. wchodzi w życie z dniem 16.11.2024 r. 
7.2. Regulamin jest dostępny w języku polskim.
7.3. W sprawach nieuregulowanych niniejszym Regulaminem mają zastosowanie przepisy powszechnie obowiązującego prawa. 
7.4. O ile bezwzględnie obowiązujące przepisy prawa nie stanowią inaczej, prawem właściwym dla rozstrzygania wszelkich sporów powstałych na gruncie niniejszego Regulaminu jest prawo polskie.
7.5. W przypadku, gdy regulacje bezwzględnie obowiązującego prawa kraju zwykłego pobytu Użytkownik a przewidują dla niego korzystniejsze warunki niż przepisy prawa polskiego oraz zapisy niniejszego Regulaminu, zastosowanie znajdą przepisy prawa kraju zwykłego pobytu Użytkownika.
7.6. Treść niniejszego Regulaminu może ulec zmianie w sytuacji, w której Właściciel zmodyfikuje sposób lub zakres prowadzonej działalności gospodarczej lub w wyniku zmian prawnych skutkujących koniecznością dostosowania Regulaminu do powszechnie obowiązującego prawa. O wszelkich zmianach Serwis Internetowy będzie informować Użytkowników poprzez zamieszczenie informacji na stronie Serwisu Internetowego


Link do formularzy:
[Formularz reklamacji]