Telefon: 59 722 88 08 / e-mail: biuro@energeon.pl

Promocje
Lampa maszynowa LED - WORKER I - oświetlenie przestrzeni roboczej maszyn
Lampa maszynowa LED - WORKER I - oświetlenie przestrzeni roboczej maszyn
270,00 zł 220,00 zł 219,51 zł 178,86 zł
szt.
Produkt dnia
Producenci
Zaloguj się
Nie pamiętasz hasła? Zarejestruj się
Czas i koszty dostawy
 

Koszty wysyłki są uzależnione od tego czy ma być ona wysłana kurierem, po wcześniejszej wpłacie (przelew, przelewy24.pl), „za pobraniem” czy odebrana w naszym punkcie stacjonarnym oraz od wartości zamówienia.

Koszt wysyłki towarów handlowych na terenie Polski:

  Wartość zamówienia
Paczkomat (lampy maszynowe): Za darmo
Kurier: 23zł
Kurier (za pobraniem): 28zł
Odbiór osobisty w Słupsku: 0,00zł

Realizacja zamówienia w sklepie Internetowym wynosi zwykle 48h, liczone od momentu złożenia zamówienia (w przypadku płatności elektronicznej lub za pobraniem) lub od momentu zaksięgowania wpłaty na naszym koncie (w przypadku przelewu bankowego). Do tego czasu należy dodać czas jaki potrzebuje kurier na dostarczenie przesyłki, wynoszący zazwyczaj 1 dzień roboczy.

Odbiory osobiste realizowane są w naszej firmie – punkcie odbiorów w Słupsku, ul. Grottgera 32A.

Co warto wiedzieć ?

  1. Aby przesyłka dotarła najszybciej jak to możliwe, prosimy o wybieranie formy dostawy: wysyłka kurierska oraz bezpieczna płatność za pomocą Przelewy24.pl
  2.  Aby ułatwić kurierowi doręczenie przesyłki, prosimy o zadbanie, aby pod adresem dostawy była osoba upoważniona do odbioru przesyłki w godzinach 09:00 - 17:00 a jeżeli to niemożliwe – skorzystać z doręczenia na przykład do pracy. Pomocne jest także podanie numeru telefonu osoby, z którą kurier mógłby się, pod nieobecność adresata pod adresem dostawy, umówić w innym miejscu, lub na inną godzinę
  3. W przypadku zapotrzebowania na wysyłkę za granicę, koszty są kalkulowane indywidualne dlatego prosimy o kontakt.
  4. W przypadku odbioru osobistego – poczekaj na wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że Twoje zamówienie jest gotowe do odbioru.
Odbiór osobisty towarów zamówionych online

Produkty dostępne w sklepie internetowym www.ledlamps.pl możesz odbierać osobiście w punkcie odbioru w Słupsku, po wcześniejszym złożeniu zamówienia online lub telefonicznie.
UWAGA! Jeżeli złożyłeś zamówienie w sklepie internetowym z opcją odbioru osobistego poczekaj na wiadomość e-mail z potwierdzeniem, że Twoje zamówienie jest gotowe do odbioru lub skontaktuj się z nami pod nr tel. (059 722 88 08).
Jeżeli wybrałeś opcję płatności „Płatność przy odbiorze” w punkcie odbioru możliwa będzie zapłata gotówką.

Punkt odbioru osobistego w Słupsku mieści się przy ulicy Grottgera 32A, 76-200 Słupsk. Punkt czynny jest od poniedziałku do piątku w godzinach 8:00 - 15:00.

Dopasuj płatność do swoich potrzeb

Dla Państwa wygody udostępniamy dwie formy płatności za zamówienia:

Gotówka za pobraniem
Płatności dokonują Państwo podczas dostawy towaru przez kuriera. To najdroższa forma płatności, gdyż jest obciążona kosztem pobrania jakie nalicza firma kurierska. Ma swoje „plusy” dla osób nie przekonanych do płatności elektronicznych w internecie. Przy skorzystaniu z tej opcji prosimy o przygotowanie wyliczonej kwoty pobrania na wypadek, gdyby kurier nie był w stanie wydać reszty.
Udostępniamy również możliwość wyboru płatności przelewem na nasz firmowy rachunek bankowy:
PKO BP 89 1020 4649 0000 7902 0232 7369,
który otrzymają Państwo automatycznie w wiadomości e-mail wraz z kwotą oraz numerem zamówienia. Opłata za wysyłkę zależy wyłącznie od ilości zamówionego towaru, którą realizujemy od momentu wpłynięcia pieniędzy na nasze konto. W tytule przelewu prosimy zawsze podawać numer zamówienia wygenerowany automatycznie w sklepie www.ledlamps.pl.
Płatności elektroniczne - Przelewy24.pl
Akceptujemy płatności elektroniczne za pomocą systemu Przelewy24.pl, którego operatorem jest PayPro S.A. Do korzyści wybrania tej metody płatniczej należy zaliczyć: możliwość płatności za zamówienie elektronicznym przelewem bankowym, możliwość płatności kartą kredytową Visa lub MasterCard, możliwość wyboru spośród wszystkich banków świadczących usługi bankowości elektronicznej. Przelewy24.pl to bezpieczna i szyfrowana forma dokonywania płatności, a zaksięgowanie opłaty i przekazanie zamówienia do realizacji następuje zaraz po dokonaniu płatności.

Warunki gwarancji

Informujemy, że każdy produkt zakupiony w sklepie internetowym jest objęty co najmniej 24 miesięczną gwarancją.

Jeżeli produkt zakupiony przez Państwa w naszym sklepie przestał poprawnie działać – prosimy o zapoznanie z procedurą reklamacji poniżej.

Procedura zgłaszania reklamacji.

Jeśli mają Państwo problem z produktem zakupionym w naszym sklepie internetowym, prosimy o zgłoszenie reklamacji. Aby przyczynić się do sprawnego i szybkiego rozpatrywania reklamacji, prosimy o przesłanie zgłoszenia z dokładnym opisem usterki lub uzupełnionego protokołu na adres e-mail: biuro@energeon.pl
Dokumentem potwierdzającym gwarancję oraz okres gwarancyjny jest dokument sprzedaży, czyli paragon lub faktura. Po otrzymaniu zgłoszenia reklamacji skontaktujemy się z Państwem w celu realizacji zgłoszenia. Procedura zwrotów Zgodnie z artykułem 27 ustawy z dnia 30 maja 2014 roku "Ustawa o prawach konsumenta" konsument ma prawo zwrócić zakupiony towar w ciągu 14 dni od daty dostawy bez podania przyczyny. Za konsumenta uważa się osobę fizyczną nie prowadzącą działalności gospodarczej.
Aby przyczynić się do sprawnego i szybkiego przyjęcia zwrotu, prosimy o przesłanie odpowiedniej wiadomości zawierającej skan dowodu zakupu na adres adres email: biuro@energeon.pl
Warunkiem przyjęcia zwrotu i wypłaty środków pieniężnych jest brak śladów użytkowania, montażu oraz ingerencji w produkt. Prosimy aby odsyłany towar był w oryginalnym opakowaniu oraz był odpowiednio zabezpieczony i zapakowany na czas transportu. Dokumentem potwierdzającym prawo do zwrotu jest dokument sprzedaży, czyli paragon lub faktura. Po otrzymaniu zgłoszenia zwrotu skontaktujemy się z Państwem w celu jego realizacji.

Wymiana

Umożliwiamy wymianę na inne zakupionych produktów, bez śladów użytkowania, montażu oraz ingerencji w produkt, a także zapakowanych w oryginalne opakowania. Towar można wymienić w ciągu 14 dni od jego otrzymania. W tym celu prosimy o kontakt z nami pod adresem e-mail: biuro@energeon.pl

 

Przelew/Płatność online Płatność
za pobraniem
 
 
 

 
do góry
Sklep jest w trybie podglądu
Pokaż pełną wersję strony
Sklep internetowy Shoper.pl